Jesteś niezalogowany
NOWE KONTO

Polski Deutsch

      Zapomniałem hasło/login


ä ß ö ü ą ę ś ć ł ń ó ż ź
Nie znaleziono żadnego obiektu
opcje zaawansowane
Wyczyść




Łapczyce
Hellrid: Wyszła kolejna fotka spod Sprembergu: Te same motywy pod oknami co powyższa fotka. Niech już admini zdecydują co dalej, ja uważam dalej że to Niemcy.
Kamienica nr 28 (dawna), ul. Kazimierza Wielkiego, Wrocław
wrotislau: Album można kupić na amerykańskim eBay-u za jedyne 1250$, niestety nie wysyłają do Polski. W albumie znajduje się też sporo zdjęć wykonanych we wnętrzach ale nie potrafię ich przypisać do konkretnego obiektu. Dla zainteresowanych:
Stacja kolejowa Szprotawa, ul. Kolejowa, Szprotawa
chrzan233: Dopisane.
Budynek nr 16, ul. Bolesława Chrobrego, Żagań
Popski: Ponowna prośba o przepuszczenie zdjęć przez program do korekcji perspektywy (np. darmowy ShiftN) przed zamieszczeniem. :-)
Kamienica nr 49 (dawna Rolnicza Szkoła Zimowa), ul. Kościuszki Tadeusza, gen., Szprotawa
chrzan233: Zmieniłem status obiektu na istniejący, nazwę obiektu na kamienicę nr 49. Obiekt istnieje i ma się całkiem nie najgorzej.
Pensjonat Olimpia (nie istnieje), ul. Karkonoska, Przesieka
chrzan233: Dopisałem do widokówek z wyd. Oscara Keila.

Ostatnio dodane
znaczniki do mapy

foxi
Popski
Popski
Popski
Alistair
Hellrid
sawa
sawa
Hellrid
Zbigniew Waluś
Hellrid
chrzan233
chrzan233
Hellrid
Hellrid
mietok
Iras (Legzol)
Hellrid
Hellrid
Iras (Legzol)
Iras (Legzol)

Ostatnio wyszukiwane hasła


 
 
 
 
Prace przygotowawcze
Autor: MT°, Data dodania: 2008-02-07 00:04:31, Aktualizacja: 2008-02-07 00:04:31, Odsłon: 2097

Most zaprojektowany przez prof. dr hab. Jana Biliszczuka będzie przeprawą przez Odrę i Ślęzę
Most, zaprojektowany przez prof. dr hab. Jana Biliszczuka, jest przeprawą przez Odrę i Ślęzę (u jej ujścia do Odry). Ma ponad 1,7 km długości i składa się z trzech części:
* estakada lewobrzeżna nad Ślęzą, terenami zalewowymi Ślęzą i Odry; 11 przęseł, 611 mb; trzy pasy ruchu w każdym kierunku oraz pasy awaryjne,
* most główny - podwieszony na stalowych wantach do pylonu o wysokości 122 m, szerokość w części podwieszonej 38,58 m; nad Odrą, Wyspą Rędzińską, śluzami stopnia wodnego Rędzin; 612 mb, 4 przęsła (w tym 2 podwieszone o długości 256 mb każde); trzy pasy ruchu w każdym kierunku oraz pasy awaryjne,
* estakada prawobrzeżna nad terenami zalewowymi Odry; 9 przęseł, 521 mb; trzy pasy ruchu w każdym kierunku oraz pasy awaryjne.

Pierwszy etap prac zaczął się na przełomie 2007 i 2008 roku, rozpoczęto wycinkę drzew w lesie Pilczyckim oraz na terenach wyspy Rędzińskiej gdzie już niebawem ruszą pierwsze poważniejsze prace budowlane przy nowej przeprawie. Projekt mostu oraz więcej szczegółowych informacji na temat całej inwestycji związanej z Autostradową Obwodnicą Wrocławia możemy znaleźć na stronie - GDDKiA

Krótki fotoreportaż z prac przy wycince drzew w ramach przygotowań do budowy mostu autostradowego w ciągu AOW - styczeń / luty 2008



Zdjęcie nr 1
Zdjęcie nr 2
Zdjęcie nr 3

Zdjęcie nr 4
Zdjęcie nr 5
Zdjęcie nr 6

Zdjęcie nr 7
Zdjęcie nr 8
Zdjęcie nr 9

Zdjęcia: Atlos, Klapador - www.dolny.slask.org.pl


/ / / / /