Jesteś niezalogowany
NOWE KONTO

Polski Deutsch

      Zapomniałem hasło/login


ä ß ö ü ą ę ś ć ł ń ó ż ź
Nie znaleziono żadnego obiektu
opcje zaawansowane
Wyczyść




Folwark Lesica (dawny PGR Rędzin), ul. Wędkarzy, Wrocław
Danuta B.: W okolicy folwarku w Lesicy nie było ani jednego budynku z naczółkowym dachem. A taki dach widać w tle.
ul. 1 Maja, Kowary
chrzan233: W takim razie poddaję pod głosowanie.
Hurtownia artykułów metalowych W. Fantiniego, ul. Długa, Wrocław
Hellrid: Zdecydowanie lepsze :)
Gospodarstwo nr 82, ul. Wędkarzy, Wrocław
Danuta B.: Dżdżownice to raczej tu . Po rozbiórce tego domu mieszkalnego pojawiło się coś w rodzaju namiotu, nawet sądziłam, ze tam pieczarkarnia.
Krzyże pokutne - Wiry, Wiry
Tony: Temat już był, generalnie zgadzam się w 100% z komentarzem wyżej. Kamiennych krzyży jest bardzo dużo, a zaledwie część z nich była krzyżami "pokutnymi" (pojednania), dzisiaj nie ustalimy które taką funkcję pełniły. Zwyczajowo się przyjęło że wszystkie stare, ręcznie obrobione krzyże wrzucało się do jednego worka. Teraz mamy tego efekty. Akurat na zdjęciu widzimy krzyż szczytowy, pełniący prawdopodobnie ...
ul. Podwale Grodzkie, Gdańsk
Alistair: :))

Ostatnio dodane
znaczniki do mapy

Danuta B.
Alistair
Wolwro
Wolwro
Wolwro
Wolwro
Wolwro
Wolwro
Wolwro
morgot
Parsley
Parsley
mietok
Danuta B.
Parsley
Parsley
Popski
Mmaciek
Alistair
Alistair
kitapczy

Ostatnio wyszukiwane hasła


 
 
 
 
Wykolejenie tramwaju na ul. Kochanowskiego - 22 III 2007r
Autor: m3ntor°, Data dodania: 2007-03-22 20:46:30, Aktualizacja: 2007-03-22 20:46:30, Odsłon: 2653

Dnia 22 marca 2007 r. około godziny 17:00 doszło do wykolejenia się tramwaju...

Dnia 22 marca 2007 r. około godziny 17:00 doszło do wykolejenia się tramwaju przy al. Kochanowskiego/ul. Różyckiego na przystanku "Kochanowskiego".

Pierwszy wózek wagonu #2312 wykoleił się na zwrotnicy, szorując następnie po torach, natomiast drugi wózek tego wagonu zdecydował się pojechać w prawo. Na krzyżownicy widoczny jest ślad po pierwszym wózku.

Na miejscu pojawiły się najpierw pogotowie dźwigowe, potem nadzór ruchu a na końcu komisja wypadkowa i zakład torowy. Dźwig został ustawiony i był gotowy do przenoszenia tramwaju na właściwe torowisko, pracownicy zakładu torowego nie byli potrzebni, ponieważ nie zostało ono w znaczący sposób naruszone, tym samym nie powodowało utrudnień w ruchu. Prawdopodobną przyczyną wypadku była nie do końca sprawna zwrotnica, która została nieprecyzyjnie ustawiona.

Około godziny 17:45 wykolejony wcześniej tramwaj, został ustawiony na torowisku, po małych perypetiach przy ruszaniu tym dwukierunkowym składem, najpierw podjechał na przystanek, gdzie zdjęte zostały tablice liniowe, a następnie po minucie udał się w kierunku zajezdni Dąbie.

Około 18:00 ruch został wznowiony.

Zdjęcie nr 1
Zdjęcie nr 2
Zdjęcie nr 3

Zdjęcie nr 4
Zdjęcie nr 5
Zdjęcie nr 6

/ / / /
/ / / / / 2007