Koloko
| 2005-06-05 18:05:03
106 (obecnie 406) to zawsze jeździł na jakies lotnisko ;)
arturwierny
| 2005-10-28 17:37:25
tramwaj "O" był nazywany największą k..... w mieście, bo objeżdżał wszystkie dworce PKP. Dzisiaj, w dobie agencji niewielu ta profesja kojarzy się z dworcem, ale w tamtym czasie...
yoolek
| 2006-02-02 15:50:41
tu jest błąd 17 miała pętle przy stadionie.
Jezdziłem ja do szkoły i na basen oraz morskie Oko - to wiem!
jacekq
| 2006-02-02 19:10:16
W 1956 roku jeździłeś do szkoły? WOW...
yoolek
| 2006-02-02 15:54:42
tu jest jeszcze wiekszy błąd linia 17 jezdziła przez Sienkiewicz a i Plac Bema, z tylu hali targowej
ref-humbold
| 2014-06-13 09:55:25
Trasę przez Sienkiewicza odbudowano rok czy dwa później - ten plan jest z 1956.
pako45
| 2005-06-05 22:58:06
i zawsze było to lotnisko Strachowice, dawniej pętla miała miejsce przy stawie w wiosce Strachowice, a następnie chyba od 73 lub 75 roku już na lotnisku
Tadeusz Oleksy
| 2005-10-28 13:50:23
Czyżby w 1965 r była jeszcze ulica Stalina czy już Jedności Narodowej
lecho1
| 2009-02-08 22:55:10
w 1965 r była jeszcze ulica Stalina , po wydarzeniach polskiego i węgierskiego października zerwane zostały tablice z nazwą ulicu Stalina i pojawiły się zrobione przez mieszkańców Wrocławia tabliczki i napisy z nazwą ulica Bohaterów Węgierskich. Jednak władze po kilku tygodniach zmieniły nazwę na Jedności Narodowej.
B.Olczyk
| 2008-06-17 17:52:20
Puste "oczodoły" kamienic :( Czy było tu coś, na podobieństwo ogródków działkowych (ogrodzenie)?
dud
| 2008-06-17 18:14:57
Jak pamiętam w latach 50 - 60 tych podwórza były wykorzystywane jako ogródki działkowe. A czy było coś, tylko mieszkańcy tych kamienic.
B.Olczyk
| 2008-06-17 19:06:13
Dziękuję :)) Historia powtórzyła się, w nieco krzywym zwierciadle, w latach 80-tych. Widywało się (szczególnie w mniejszych ośrodkach) ogródki warzywne zakładane nawet wokół nowych bloków :))
dzidziuś
| 2008-09-19 21:57:27
Od numeru 4 do 10 w latach 60-tych większość mieszkańców
miała przydomowe ogródki o wielkosci około 100-150m.
B.Olczyk
| 2008-10-18 00:46:55
W rejonie Komuny, Traugutta, Kościuszki itd. było sporo ale b. małe. Na terenie dawnych sektorów-podwórek. Po wyburzeniu dzielących murów.
MarcinWrc
| 2008-05-29 17:12:26
A ktoś wie w którym roku linia 3 została puszczona na Księże Małe, a linia 5 z Księża na Cmentarz Grabiszyński?
BAL
| 2010-05-09 16:30:32
A więc jednak chyba dobrze określiłem, że jest to część Kuropatnika - przyznam, że w sam Kuropatnik już nie zaglądałem. Nie ma jednak możliwości utworzenia przysiółka, a dzielnica we wsi, która nie posiada ulic? Jakoś nie widzę tego. Należałoby dodać także Grabiny i Mojków, o których to mowa w bazie.
Damy sobie z tym spokój ... wystarczy artykuł, którego treść nieco zmienię.
Wincenty Miros
| 2010-04-22 20:06:48
Jeśli pamięć mnie nie myli to nie wszystkie trasy pokrywały się w obu kierunkach. Np. linia 7 i 14 wg powyższego planu w kierunku Rynku biegła przez ul. Kuźniczą natomiast w odwrotnym kierunku z Rynku do Mostu Uniwersyteckiego przebiegała przez Kurzy Targ, Szewską i Grodzką.
zonia
| 2014-03-08 11:02:10
Głowę bym dała, że na pierszą randkę z moim przyszłym mężem w 1967 roku, przyjechałam"14-stką " z Garbiszynka i wysiadłam pod SDH, gdzie on już na mnie czekał. Takie momenty się pamięta! No nie?
|
|||||||||||||||||||||||||